انجــمن های زیبـــایی و سلامت
بهزاد ساواک لو رفت و دستگير شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجــمن های زیبـــایی و سلامت (http://www.zibasho.com/forum)
+-- انجمن: کمپ اخبار و مطالب علمی (/forumdisplay.php?fid=88)
+--- انجمن: از گوشه و کنار دنیا چه خبر؟ (/forumdisplay.php?fid=87)
+---- انجمن: اخبار اجتماعی و حوادث (/forumdisplay.php?fid=149)
+---- موضوع: بهزاد ساواک لو رفت و دستگير شد (/showthread.php?tid=9026)



بهزاد ساواک لو رفت و دستگير شد - Afshin - 2015/02/15 ساعت 18:07

مرد شروری که معروف به بهزاد ساواک بود پس از زورگیری توسط مالباخته شناسایی و سپس دستگیر شد.
به گزارش آفتاب به نقل ازباشگاه خبرنگاران، ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه بامداد ۱۵ بهمن ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در آدرس خیابان فلاح، خیابان ابوذر، بلافاصله افسر سرگشت و معاون اطلاعات کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.
در بررسی‌های پلیسی مرد جوانی درحالیکه پریشان و نگران به نظر می‌رسید با معرفی خود به هویت "اسکندر" به ماموران مراجعه و اعلام نمود که ۲نفر موتور سوار جوان اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلو و به سرقت بردن موبایل وی نموده اند.
با توجه به اهمیت موضوع مشخصات ظاهری افراد از شاکی اخذ و به همراه وی در سطح حوزه استحفاظی گشت زنی‌های هدفمند از سرگرفته شد تا اینکه دقایقی بعد یک دستگاه موتور سیکلت توسط شاکی شناسایی و پس از تعقیب و گریز در حالیکه متهمین با موتور سیکلت به صورت خطرناک اقدام به فرار می‌نمودند در میدان ابوذر، خیابان قربانی دستگیر و موتور سیکلت توقیف گردید.
سرهنگ امیر نوری سرکلانتر دهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمین به هویت‌های بهنام معروف به "بهزاد ساواک" و "مهرداد" توسط شاکی شناسایی و شاکی عنوان نمود شخص "بهنام" اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلوی من نمود و در همین راستا متهمین دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.