سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دهن بینی ...بلای جان زوج های جوان....
2013/10/29, ساعت 11:20 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2013/10/29 ساعت 11:23 ، توسط Sepid.)
ارسال: #1
Thumbs Down دهن بینی ...بلای جان زوج های جوان....
دهن بینی،بلای جان زوج های جوان


به گزارش جوان آنلاین، اختلاف در بین زوج های جوان به علت تفاوت در فرهنگ تربیتی خانواده ها بسیار زیاد دیده می شود .در خیلی از موارد این اختلافات باعث جدایی دو شخص از یک دیگر و شکست در اولین انتخاب می شود.اما در خیلی از موارد طرفین ترجیح می دهند به جای کش دادن موضوع به مشاور مراجعه کنند تا بتوانند مشکلات را بهتر حل کنند.

یکی از مواردی که می تواند باعث ایجاد اختلاف در بین زوجین شود دهن بینی است.دهن بینی در تعریف عامیانه به شخصی گفته می شود که نظرات شخصی اش بعد از شنیدن حرف دیگران سریعا تغییر می کند و خودش نمی تواند به راحتی برای زندگی اش تصمیم بگیرد.

شاید چنین فردی در زمان مجردی از دید خانواده فردی خوب به نظر آید زیرا تمام کارهایش بر طبق نظرات دیگران انجام می شود اما همین فرد زمانی که وارد زندگی متاهلی می شود با مشکلات بزرگی رو به رو خواهد شد.

به عقیده افراد صاحب نظر در این زمینه بیشتر ابن افراد شخصیتی مستقل ندارند و در زندگی مشترک نمی توانند تنها با استفاده از نظرات همسرشان برای انجام کارها تصمیم گیری کنند. افراد زیادی برای چنین مشکلی به مشاوران مراجعه می کنند تا بتوانند همسر خود را در ترک چنین مشکلی یاری دهند.

به گفته یکی از مشاوران خانواده که سال هاست در زمینه مشاوره بعد از ازدواج فعالیت می کند در ابتدا خود فرد باید به ترک این عمل اقدام کند . به عنوان مثال آقایی که وارد زندگی مشترک می شود دیگر نمی تواند مانند زمان تجرد از پدر یا مادر خود در انجام کارها تبعیت کند.البته در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که احترام گذاشتن به نظرات دیگران با دهن بینی بسیار متفاوت است.در مورد اول شخص در کمال احترام به نظرات دیگران گوش می دهد اما در آخر با توجه به نظر و دیدگاه خود تصمیم می گیرد.

فردی که دچار دهن بینی است در دوره ای از زندگی خو د دچار آشفتگی شخصیتی می شود به طوری که فرد می پندارد در زندگی هیج اختیاری از خود ندارد و این دیگران هستند که برای او تصمیم می گیرند.

بهترین درمان برای مشکل دهن بینی دست یافتن به استقلال شخصیتی است.در واقع فرد باید یاد بگیرد در کارهای کوچک و بزرگ ازخود تصمیم گیری کند.

بیشتر افرادی که دچار مشکل دهن بینی هستند در انتخاب همسر دچار مشکل می شوند زیرا باید فردی مطابق میل دیگران را انتخاب کند.

توصیه ما به زوج های جوان و افرادی که قصد ازدواج دارند این است که در کمال احترام به نظر دیگران خود برای کارهایشان تصمیم گیری کنند تا در زندگی دچار مشکل نشوند.

 سپاس شده توسط Sonya ، گل مریم ، *mana*
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


پرش به انجمن: