سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قتل یک کودک 2 ساله در گرگان + تصاویر
2014/06/23, ساعت 14:53
ارسال: #1
قتل یک کودک 2 ساله در گرگان + تصاویر
در غروب سه شنبه 20 خرداد یک حادثه تلخی در شهر گرگان رقم خورد که دل مردم این شهر را به درد آورد ، حادثه ای که منجر به کشته شدن یک کودک دو ساله در شهر گرگان شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کاسب امین ، سید ابراهیم حسینی ، جانباز جنگ تحمیلی و پدربزرگ این کودک در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این اتفاق توضیحاتی را ارائه داد و گفت : در غروب روز سه شنبه 20 خرداد یک اتفاق تلخ در خانواده ما رقم خورد و آن هم مسمومیت غذایی دو نفر بوده که به موجب آن یکی از نوه های بنده به قتل رسید و دیگری نیز به یکی از بیمارستان های استان مازندران در شهر ساری انتقال داده شد.

آقای حسینی در خصوص شرح این حادثه افزود : در روز حادثه یک پسر بچه ۱۲ ساله ، با در دست داشتن یک ظرف آش نذری آغشته به سم سیانور و آوردن آن به درب منزل فرزندم در خیابان صیاد شیرازی گرگان به عروسم تحویل داد .

در این هنگام عروس بنده با مطرح کردن سوالی مبنی بر آن که این آش از سمت چه کسی نذر شده است؟ ، کودک امتناع کرده و پاسخ نداد و عروسم این آش را به رسم ادب تحویل گرفت و به درون منزل برد .


آش نذری را به آشپزخانه برد و سید ناصر (کودک این خانواده) با متوجه شدن ظرف غذا ، با زبان بسیار زیبای کودکانه از مادر خود درخواست آش می کند.

در همین حال و با بی طاقتی های سید ناصر ، مادرش مجاب به دادن چند قاشق از آش مسموم شده به کودک میشود تا کمی آرام بگیرد و سارینا فرزند اول این خانواده با دیدن چنین صحنه ای او هم چند قاشق از این آش را می خورد اما بسیار کمتر از سید ناصر .

پدر خانواده که تازه از سر کار آمده بود متوجه بویی در منزل می شود که از نظر او غیر طبیعی بوده است .

او که از چند روز قبل از افراد خاصی مورد تهدید واقع شده بود ، او را به فکر فرو برد که مبادا اتفاقی در منزل روی داده است.

او با خوردن مقداری از نذری متوجه طعم غیر طبیعی آش شد و در همین حال بود که سید ناصر حالش بهم خورد و مجبور شد بلافاصله این کودک را به بیمارستان طالقانی انتقال دهد .

این اتفاق برای سارینا خانم هم اتفاق افتاد و دو کودک خردسال که به علت درگیری های شخصی و قبیله ای مسموم شده بودند ، به بیمارستان انتقال داده شدند.

سارینا از سوی بیمارستان طالقانی گرگان به بیمارستان ساری انتقال و در آنجا بستری شد اما سید ناصر ، کودک خردسال این خانواده در سحرگاه روز بعد بر اثر مسمومین غذایی و ایست قلبی جان به جانان تسلیم کرد.

حسینی در خصوص پیگیری نیروی انتظامی درباره این پرونده گفت : ماموران تجسس آگاهی کلانتری ۱۳ گرگان برای تشکیل پرونده و تحقیقات به منزل فرزندم مراجعه کرده و شخصی را که مظنون به قتل از سوی خانواده فرزندم بود را دستگیر کردند.



حسینی در ادامه گفت : روز قبل از حادثه ، شخص دستگیر شده علاوه بر ناسزاگویی به فرزند من ، او را به قتل تهدید کرده بود و گفته بود که همسرش را بیوه خواهد کرد.

در ادامه این ماجرا و با اشاره به توهین های این شخص و تهدید کردن او ، ما را مجاب ساخت تا این اتفاق زشت و ناپسند را به رئیس اتحادیه مکانیک داران شهر گرگان اطلاع رسانی نماییم اما متاسفانه این مسئله ای جدی ، برای پیگیری از سوی آنها نبود.

سید مهدی حسینی که یک پدر دلسوز و فداکار برای خانواده حسینی به شمار میرفت و با داشتن شغلی آبرومندانه در تلاش برای ایجاد یک کانون گرم و آسایش برای خانواده خود بود، کینه شخصی و حسادت برخی افراد باعث شد که یک کودک خردسال در این راه ، جان خود را از دست دهد و یک کودک دیگر در بیمارستان بستری شود.

پدر بزرگ این خانواده در پاسخ به این سوال که آیا مسئولین بیمارستان طالقانی به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند یا خیر ؟ ، پاسخ داد : ما از مسئولین و پزشک معالج و همچنین کادر پرستاری بیمارستان طالقانی گلایه مندیم و انتظار نداشتیم که با ما برخود بدی داشته باشند ، شاید آنها سرشان شلوغ باشد، اما با وجود وضعیت اورژانسی کودکان ، سلیقه ای عمل می کنند و این عمل آن ها برای خانواده ما بسیار زننده بوده است.

ما از مسئولین استان گلستان درخواست داریم که به بیمارستان های استان توجه کافی داشته باشند ، امکانات و لوازم بیمارستان ها بسیار کم است ، مگر استان ما با این همه سرمایه نمی تواند دارای یک بیمارستان خوب و مجهز باشد؟

چرا باید بیمارانی را که میتوان در همین استان مداوا کرد را به استان های همجوار انتقال دهیم؟

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر آن که انتظار شما از مسئولین انتظامی و قضایی استان چیست ؟ ، گفت : ما از کل مسئولین استانی در خواست داریم که در همه حال حامی و دلسوز مردم باشند ، سلیقه ای عمل نکنند و جلوی این همه درگیری های قومی و محله ای را بگیرند ، چرا باید استان گلستان و شهر گرگان شاهد چنین رفتار های زشت و ناپسند از سوی برخی افراد باشد که با بی حرمتی به مردم و جامعه ، حق آنها را پایمال می کنند.

شرارت های قومی و قبیله ای باعث نا امن شدن شهر گرگان می شود و امید است مسئولین انتظامی و قضایی استان جلوی این حرکات ناپسند را بگیرند.



وی در پایان از درخواست کرد تا پیشگیری در دستور کار مسئولین استانی قرار بگیرد و برای آرامش مردم هر کاری را که می توانند انجام دهند.

گلستان ما ، ضمن عرض تسلیت به خانواده حسینی ، از مسئولین انتظامی و قضایی استان تقاضا دارد با پیگیری این پرونده ، خاطیان این امر را به سزای عملشان برسانند.




آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم
زمین را از زیر پاییم بکشند…
 سپاس شده توسط sahar naz ، mahsanana ، Sepid ، @Raha@ ، نثار
2014/06/24, ساعت 10:36
ارسال: #2
RE: قتل یک کودک 2 ساله در گرگان + تصاویر
وای عزیزمHuhHuhHuhHuhHuh

آدم ها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر
کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی:آنها راشکسته ای
و بیش تر از آن حسابشان کنی آنها تورا میشکنند


 سپاس شده توسط Afshin ، نثار
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مراسم خطرناک پرتاب کودک در هند! parisaaaa 1 2,488 2018/02/02 ساعت 20:51
آخرین ارسال: india_tour
  اخرین اخبار از دستگیری کودک 5 ساله ایرانی توسط امریکایی ها می گوید zahra009 0 1,798 2017/03/07 ساعت 22:31
آخرین ارسال: zahra009
  انتشار تصاویر عروس و داماد در فضای مجازی برای تبلیغ آتلیه ! Afshin 0 2,438 2015/10/23 ساعت 14:44
آخرین ارسال: Afshin
  قاتل دختر8 ساله صحنه جنایت را تشریح کرد Afshin 0 1,896 2015/10/23 ساعت 14:41
آخرین ارسال: Afshin
  پدر، پشت فرمان خوابش یرد، دو فرزند 3 و 5 ساله اش را از دست داد Afshin 0 1,920 2015/10/23 ساعت 14:31
آخرین ارسال: Afshin
  شوهر عصبانی همسرش را از طبقه 13 ساختمان به پایین پرتاب کرد + تصاویر Afshin 1 2,851 2015/10/15 ساعت 01:48
آخرین ارسال: @Raha@
  مرگ تلخ دختر 13 ساله در سقوط از پل Afshin 0 1,999 2015/10/14 ساعت 18:44
آخرین ارسال: Afshin
  دختری که بخاطر پدرش گاو می شود + تصاویر Afshin 0 2,343 2015/10/08 ساعت 04:59
آخرین ارسال: Afshin
  سربریدن کودک در خانه شیطانی Afshin 0 2,259 2015/10/07 ساعت 05:03
آخرین ارسال: Afshin
  چرخ گوشت انگشتان کودک دو ساله را بلعید Afshin 1 2,275 2015/10/06 ساعت 20:25
آخرین ارسال: @Raha@

پرش به انجمن: