سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

انجــمن های زیبـــایی و سلامت

انجمن های زیبایی سلامت زیباشو

توجه: دوره آموزش فرمولاسیون رنگهای زیبای مو انجمن زیباشو ๑۩۞۩.... لطفا پرسش های خود در زمینه رنگ مو را فقط اینجا مطرح کنید..... ۩۞۩๑ ๑❀95❀ مسـابـقــه : عکس از سفره هفــت سیـن ❀95❀
 
 
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
2012/09/05, ساعت 19:50
ارسال: #1
روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
بسیاری از خانم ها همیشه در حسرت ابروهای دوران نوجوانی و جوانی خود هستند؛ زمان هایی که هیچ جای خالی در ابروهای شان وجود نداشت اما نگران نباشید راه حل هایی وجود دارد تا دوباره به آن روزها بازگردید.
ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به خصوص چشم های ما دارند، یک ابروی زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد، متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت های شان خالی می شوند و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آن ها را حالت داد. اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.
معمولا بین 6 تا 8 هفته طول می کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه حل های طبیعی شاید مطمئن ترین کار باشد. البته باید قبل از استفاده از این را ه حل ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

چگونه ابروها را ماساژ دهید؟
به طور کلی ماساژ دادن هم برای پوست صورت مفید است و هم برای موها. برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می توانید با نوک انگشت ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، می توانید این کار را 2 بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل 15 دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می توانند به رشد ابروها کمک کنند.

آیا ماینوکسیدیل هم موثر است؟
شما می توانید برای رشد موی ابروها، روزانه از محلول 5 درصد ماینوکسیدیل استفاده کنید؛ به این روش که با احتیاط زیاد روزی یک بار مقداری از این ماده را روی خط ابرو بمالید، در داروخانه ها ماینوکسیدیل بدون نسخه در اختیار همه قرار می گیرد و می تواند برای رشد موی سر و ابروها موثر باشد. پیشنهاد می شود ماینوکسیدیل را با گوش پاک کن به ابروها بزنید که مبادا روی قسمت های دیگر پوست سرایت کند. البته حواس تان باشد که قطع یک باره این ماده می تواند موجب ریزش بیشتر ابروها شود. البته این روزها مواد تقویتی بسیاری برای ابرو در داروخانه ها موجود است که استفاده از بعضی از آن ها تاثیر زیادی دارد.

ابروها را ضخیم کنید
شاید جالب باشد بدانید وازلین ماده دیگری است که می تواند در رشد ابروها موثر باشد. استفاده از وازلین نیز تقریبا همانند روغن زیتون است با این تفاوت که شاید مجبور باشید 2 بار در روز از آن استفاده کنید. البته روغن زیتون رشد ابروها را سریع تر می کند ولی وازلین بیشتر روی ضخامت موی ابروها تاثیر دارد و آن ها را ضخیم تر می کند و در نتیجه ابروها پرتر به نظر خواهند رسید. وازلین بیشتر برای کسانی مناسب است که ابروهای باریک را ترجیح می دهند ولی دوست دارند ابروهای شان پر و یکدست به نظر برسد.

چرا موی ابروها می ریزد؟
وقتی موی ابروها شروع به ریختن می کند برای خیلی از خانم ها می تواند نگران کننده باشد. اما ما به شما می گوییم نگران نباشید چون افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند، البته نباید هم این مشکل را نادیده گرفت و باید به دنبال راهی برای درمان آن بود. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجربه ریزش موها شود نوعی خاصی از بیماری آلوپشیاست؛ در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد موها کند می شود و در آمدن دوباره موها می تواند بسیار مشکل باشد. علاوه بر این استرس خیلی زیاد هم می تواند موجب ریزش موی ابروها شود.

روغنی که در همه خانه ها پیدا می شود
احتمالا تا به حال زیاد درباره فواید روغن زیتون شنیده اید ولی شاید ندانید این روغن می تواند در رشد ابروهای شما نیز تاثیر داشته باشد. کافی است یک شیشه روغن زیتون بخرید. طریقه استفاده از آن نیز خیلی راحت است؛ مقدار بسیار کمی از آن را روی ریشه های قسمتی که می خواهید رشد کند بمالید، البته حواس تان باشد که فقط روی قسمت های خالی و جاهایی که می خواهید مو رشد کند روغن بگذارید، استفاده از یک گوش پاک کن می تواند بسیار کمک کنند. بعد موهای ابرو را با یک مسواک مخصوص شانه کنید. توصیه می شود هر شب این کار را انجام دهید و صبح روغن ها را بشویید.

آیا مکمل ها تاثیری در رشد ابروها دارند؟
اگر دوست دارید ابروهای تان سریع تر رشد کنند باید ویتامین های بیشتری به بدن تان برسانید. مولتی ویتامین هایی وجود دارند که می توانند رشد موهای بدن را افزایش دهند و سطح هورمون های بدن را در حد نرمال نگه دارند، مثلا خوردن روزانه کپسول ویتامین E می تواند کمک فراوانی بکند. البته ویتامین های 3B، A و C هم می توانند بسیار موثر باشند. علاوه بر این ها ویتامین 6B هم می تواند در تقویت موها، پوست و ناخن ها تاثیر بسزایی داشته باشد، مصرف روزانه ویتامین ب کمپلکس که حاوی 100 میلی گرم 6B باشد می تواند بسیار موثر باشد.

بیماری هایی که موجب ریزش ابروها می شوند
اگر ابروهای تان به شدت می ریزد بهتر است به پزشک مراجعه کنید و از او بخواهید با آزمایش خون میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را چک کند، چون مثلا کم کار شدن تیروئید می تواند باعث نازک شدن و ریزش موی ابروها شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد موها کمک می کند، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن می تواند بسیار کمک کننده باشد.

طریقه استفاده صحیح از مداد ابرو
اگر می خواهید برای بهتر مدل دادن ابروهای تان از مداد استفاده کنید اول از همه باید مطمئن شوید که رنگ مداد با ابروهای شما هماهنگی کافی دارد و به خوبی با رنگ موهای شما ترکیب می شود در غیر این صورت ابروهای شما را مصنوعی نشان می دهد، علاوه بر این ها حواس تان باشد، مداد نوک مناسبی داشته باشد. اول از همه از ضخیم ترین جای ابرو، کنار بینی شروع کنید؛ با زدن ضربه های مختصر با مداد روی قسمت های خالی؛ ابروی تان را پر کنید، بعد با نوک انگشت آرام از ضخیم ترین جای ابرو روی ضربه های مداد بکشید تا رنگ آن را پخش کرده و حالتی طبیعی به ابروها بدهید.

منبع : برترین ها
 سپاس شده توسط ملیکا ، ادمین ، mahin ، *mana* ، Sepid ، ستاره سربی ، ogoyecosizo ، گل مریم ، مامان سروش ، sahar naz ، sheyda 00
2012/09/17, ساعت 22:15 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2012/09/17 ساعت 22:16 ، توسط elerrina.)
ارسال: #2
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
وازلین اصلا خوب نیست وقتی قطعش میکنی ریزش شدید شروع میشه تجربه کردما.
من تونیک ضد ریزش موی سینره زدم خیلی هم خوب بود و لی این و هم وقتی قطع کردم هر چی دراومده بود ریخت و الان ابروهایی نازک و خالی خالی دارم که مجبورم مداد بکشم.
 سپاس شده توسط ملیکا ، Sepid ، گل مریم ، sahar naz
2012/09/18, ساعت 15:28
ارسال: #3
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
elerrina ی عزیز؛وازلین روشخصا استفاده نکردم ولی روغن زیتون وروغن بادام رو
استفاده کردم و واقعا عالین چون تاثیرشودیدم.
کافیه قبل ازاینکه به حمام بری،شونه ابروتویکم آغشته به روغن بادام کنی وابروهاتو با اون شونه بزنی وبذاری یکم روی ابروهات بمونه.
من هرروزاین کارومیکردم وکمترازیه ماه تاثیراونودیدم.ابروهام پرپشت ترشدن.
بعدازیه مدت کوتاهم شروع به زدن روغن زیتون روی ابروهام کردم،تاثیرروغن زیتون روی ابروهای من این بودکه ابروهام پررنگ ترشدن.
شماهم اگردوست داشته باشی میتونی نوک یه بادام روباکبریت بسوزونی،درحدی که به رنگ خاکستری یاسیاه دربیاد،بعدازاون به عنوان مدادابرواستفاده کن.علاوه براین که مثل یه مدادابروعمل میکنه موجب تقویت ابروهات میشه.
 سپاس شده توسط elerrina ، ادمین ، پریسا ، *mana* ، Sepid ، ewesowa ، گل مریم ، sahar naz
2012/09/18, ساعت 22:53
ارسال: #4
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
(2012/09/18 ساعت 15:28 )y0s0m0n نوشته شده توسط:  elerrina ی عزیز؛وازلین روشخصا استفاده نکردم ولی روغن زیتون وروغن بادام رو
استفاده کردم و واقعا عالین چون تاثیرشودیدم.
کافیه قبل ازاینکه به حمام بری،شونه ابروتویکم آغشته به روغن بادام کنی وابروهاتو با اون شونه بزنی وبذاری یکم روی ابروهات بمونه.
من هرروزاین کارومیکردم وکمترازیه ماه تاثیراونودیدم.ابروهام پرپشت ترشدن.
بعدازیه مدت کوتاهم شروع به زدن روغن زیتون روی ابروهام کردم،تاثیرروغن زیتون روی ابروهای من این بودکه ابروهام پررنگ ترشدن.
شماهم اگردوست داشته باشی میتونی نوک یه بادام روباکبریت بسوزونی،درحدی که به رنگ خاکستری یاسیاه دربیاد،بعدازاون به عنوان مدادابرواستفاده کن.علاوه براین که مثل یه مدادابروعمل میکنه موجب تقویت ابروهات میشه.

مرسی -بادوم و که گفتی انجام دادم ،یه ریختی شدم که نگو فک کنم بلد نیستم هنوز Tongue
 سپاس شده توسط Sepid ، ewesowa ، گل مریم ، sahar naz ، XRumerTest
2012/09/27, ساعت 15:09
ارسال: #5
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
چه جالب منم میخوام امتحان کنم
 سپاس شده توسط Sepid
2012/09/27, ساعت 18:34
ارسال: #6
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
دوستان برای ریزش و رویش مجدد ابرو؛ رزماری هم خیلی ها رو دیدم و شنیدم که ازش تعریف کردن و جواب گرفتن رزماری رو هم امتحان کنید...

خداوند زیباست و آرامش در روح های زیبا پیدا می شود.
 سپاس شده توسط mahin ، y0s0m0n ، *mana* ، Sepid
2013/01/08, ساعت 17:56
ارسال: #7
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
سلام به همگی من ریزش ابرو داشتم از آب پیاز و سیر استفاده کردم طولی نگشی ابروم هم پهن وهم پرپشت شده به این صورت که هر وقت پیاز رنده می کردم از آبش به ابروم میکشیدم
 سپاس شده توسط mahin ، پریسا ، y0s0m0n ، ملیکا ، *mana* ، zizarasota ، گل مریم ، sahar naz
2013/03/06, ساعت 22:22
ارسال: #8
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
روغن سیاه دانه هم خوبه
 سپاس شده توسط y0s0m0n ، ملیکا ، *mana* ، Sepid ، alugihu
2013/05/04, ساعت 21:46 (آخرین ویرایش در این ارسال: 2013/05/05 ساعت 08:26 ، توسط tannaz.)
ارسال: #9
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
روغن فندق رو امتحان کردم هم برا مژه خوبه هم برا ابرو!جواب میده بذارید یه کم روش بمونه اگه نیم ساعت قبل حمام باشه بهتره امتحان کنید
 سپاس شده توسط ملیکا ، y0s0m0n ، *mana*
2013/06/28, ساعت 04:20
ارسال: #10
RE: روغن های جادویی برای پرپشتی ابروها
(2013/05/04 ساعت 21:46 )tannaz نوشته شده توسط:  روغن فندق رو امتحان کردم هم برا مژه خوبه هم برا ابرو!جواب میده بذارید یه کم روش بمونه اگه نیم ساعت قبل حمام باشه بهتره امتحان کنید

من روغن کرچک روهم برای مژه وابرواستفاده میکنم اونم خوبه مخصوصابرای مژه.
 سپاس شده توسط Sepid ، sahar naz ، Sogoli
« قدیمی تر | تازه‌ تر »
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  ویتامین و املاح برای جلوگیری از ریزش مو سارا نت 4 4,843 2021/11/01 ساعت 17:19
آخرین ارسال: hosseinaziz
  12 نکته شگفت انگیز برای تقویت مو alireza-res 3 2,473 2021/10/23 ساعت 11:57
آخرین ارسال: hosseinaziz
  ليزر موهاي زائد برای این افراد ممنوع است سارا نت 2 3,447 2021/06/29 ساعت 19:56
آخرین ارسال: beautiful2
Smile تغذیه ی مناسب برای سلامت مو دریاآرام 1 2,542 2021/06/27 ساعت 12:27
آخرین ارسال: beautiful2
  اگر موهای پرپشتی می خواهید این مواد غذایی را فراموش نکنید @Raha@ 2 5,585 2021/06/27 ساعت 12:26
آخرین ارسال: beautiful2
  گیاهی فوق العاده برای رویش مو سارا نت 1 4,104 2021/06/27 ساعت 12:25
آخرین ارسال: beautiful2
  برای رشدسریع موبایدچکارکرد؟ mitra1280 1 4,308 2021/06/27 ساعت 12:21
آخرین ارسال: beautiful2
  9 نکته برای داشتن موهای زیبا parisaaaa 1 3,800 2021/06/27 ساعت 12:20
آخرین ارسال: beautiful2
  راهکارهایی برای درمان ریزش مو maral62 1 2,928 2021/06/27 ساعت 12:12
آخرین ارسال: beautiful2
  مزوتراپی برای درمان ریزش مو baranclinic 2 1,790 2020/06/18 ساعت 11:24
آخرین ارسال: cimaru1

پرش به انجمن: